2017.10.24

Vaknade idag vid 12.00 tiden. Min sömn har varit sämst senaste tiden, kan inte koppla av alls..
Pratade med Sandy när vi båda hade vaknat till, blev bestämt att jag skulle komma över till henne när jag fixat mig klart.
 
Janiina och lillpojken var hos Sandy när jag kom dit.
Vi pratade om allt och inget plus att det blev massor bebis mys.
 
 
Efter ett antal timmar gick vi ut och promenerade till affären för att handla mat att laga.
Gillar att vara ute och gå nu när det är höst, blir sån frisk luft och är varken för varmt eller kallt ute.
 
 
När vi kom tillbaka till Sandy började vi laga mat alla var jätte hungriga.
Jag gjorde vegetarisk hamburgare, blev gott men vart för mycket med två stycken..
Orkade verkligen inte äta upp båda två haha.
 
Vid 20.00 tiden gick Janiina och lillpojken hem. Sandy och jag gick till solariet samtidigt.
Efter vi solade klart så kollade vi på tv innan jag gick hem.
 
 
Har verkligen haft en helt underbar dag! Flera såna här dagar TACK!
 
 
/Ska hoppa in snabbt nu i duschen innan jag tänkte sova. Ska tvätta vid 06 och kanske jobba imorgon.
Puss, S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback