2017.10.10

 
 
Vad händer för kul i mitt liv just nu?
Inte mycket ha varit hemma i en vecka, behövde lite ledighet.
Tog lite på psyket att jobba sist, var sjukt stressigt..
Var och tränade 5dagar av 7dagar som jag var ombord. Blev min egen tid och slippa tänka på jobbet ett tag.
- Åker tbx till båten på Torsdag och kommer hem på Måndag, skönt att komma tbx till mina rutiner!
 
 
 
 
Min lägenhet är ganska kaos just nu, spyr på den för tillfället.
Hittade silver fiskar på flera ställen när jag kom hem från båten, fast jag städade innan jag åkte.
Har städat i flera dagar till och från i lägenheten plus renast massor.
Fick hem dosor och fällor som ska ta död på silver fiskarna.
 
Bröt ihop igår när jag storstädade i köket när jag hittade mera silverfiskar och pälsängrar i nästan alla luckor och lådor.
Orkar verkligen inte, har städat någon dag tidigare i köket men ändå kommer dom.
Ringde Anticimex och dom ska komma nästa Tisdag och sanera i lägenheten!
 
 
 
 
//
Alla dessa dagar jag har varit ledig har min kost varit piss.. Typ godis, chips och onyttigheter varje dag!
Var till gymmet idag med Jimi och Tanja, något positivt man har gjort haha.
 
 
 
Ska börja sova nu måste upp tidigt! Puss på er vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback