15 september 2016

Hejsan.
Dålig uppdatering igen, i know!
Har fortfarande inget internet i lägenheten så sjukt jobbigt, måste fixa det imorgon.
Min mobil funkar ibland när jag ska dela internet till datorn, men så klart inte till den datorn jag har alla bilder på.
 
 
-Senaste tiden har spenderats med Barnis Sandy, har saknat henne så sjukt mycket!
-Mina eksem har varit helt kaos typ i 10dagar, sover knappt något sen har jag ingen motivation då.
-Börjar detoxen idag underbart, blir veganskt kost och tea till det.
-Var ute och sprang idag, behövligt. Tog 5km spåret gjorde inte mitt bästa men det duger, stannade 1gång.
-Lägenheten börjar äntligen bli i ordning. Har små saker kvar som ska fixas när jag får lönen.
-Målade vardagsrummet i måndags ser äntligen fräscht ut helt vitt inga fläckar eller något på väggen.
-I måndags var det 1år sen Jimi och jag stötte på varandra i baren. Efter den natten har det varit han och jag! älskar dig.
-Har skype intervju imorgon, håller tummarna nu!!
-Min fina pojkvän försökte vara gullig nyss och överaska mig med mys kväll. Så söt! Men jag förstörde överaskningen haha, alltid jag som ska vara så jävla envis. Men jag uppskattar det iallafall älskling, älskar dig!
 
 
 
/
Så fort vi har internet så kommer bloggen rulla på med inlägg.
Puss. S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback