min vardag

 
Så här illa har mina eksem sätt ut den senaste tiden..
Mår riktigt dåligt pgr av detta.
Det klias så jag får panik. Smörjer hela tiden men blir inte bättre.
Mina handleder har så mycket eksem just nu att det gör ont i dom, så fort jag böjer fram eller back dom. Har eksem runt hela handlederna på backsidan också massa..
Jag hoppas detta blir bättre snart.
Känner mig jätte obekväm när jag ser ut så här, vill helst inte vissa min hud alls.
 
Det här är min vardag och en del av mitt liv. Något jag måste leva med!
Just nu har jag eksem på;
-armarna
-händerna
-halsen
-bröstet
-axlarna/ner mot armhålan nästan
-nacken
-svanken
-magen
/- ena fingret
-lite i ansiktet
-runt ögat/ögonlocket
-bakom öronen/på örat
 
 
; Igår valde jag att säga upp mig från ena mitt jobbet. Tror att stressen har varit en del av att min eksem blivit så mycket värre. Jag måste tänka på mitt bästa just nu. Känns verkligen piss att jag var tvungen att göra det. Men jag vet att det är det bästa beslutet jag kunde ta just nu!
Så nu har jag 2st jobb ist för 3st!
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback