Midsommar blev att åka till Italien bara så där


Just nu sitter jag och älskligen på ett hotell rum i Rom (Italien).
Vi landade igår på "morgonen" i Italien.
Det blir att vi kommer hem på torsdag dag, kommer blogga massa då!
Har med min systemkamera så kommer slänga in en heldel bilder från och med torsdag.

/


Här bjuder jag på några bilder från schweiz när vi mellan landade där i flera timmar. Vi åt massa gott från automaterna, typ tvingade Jimi att vi var tvungen att prova olika saker sånt som vi aldrig sätt/ätit förut. Sjukt goda saker vi fick
Efter en stund sov vi på stolarna så vi fick nån slags sömn. Vaknade till när alla cafér/restauranger/butiker öppnade. Blev frukost då innan vi skulle på flyget igen.

/puss på er alla skriver mera på torsdag nu ska jag bara njuta!!
S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback