Första juni

 
Snart är jag äntligen hemma, längtar så sjukt mycket!
Har 2 resor kvar, det betyder att det är 5dagar kvar. Om vi räknar på mitt sätt haha.
/ Torsdag.fredag.lördag.söndag.måndag KLIVER AV!
 
Min dag har innehållt jobb, pratat med min underbaraste pojkvän, solat, ännu mera jobb, kollat film plus tjockat mig massa godis och chips haha. 
Var iäntligen tänk att jag skulle tvätta, städa och springa typ på däck. 
Blev inte direkt så. Sängen lockade och godiset stirrade ner på mig från hyllan. Men gott var det!
Blir nya tag imorgon, ska tjata lite på Elina när hon kommer ombord. Insanity känns lockande! :D
 
 
Nej måste sova nu är helt död.. Men ska försöka slänga in något inlägg imorgon. Vill komma igång igen med bloggen för den hundraelfte gången haha.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback