2016.08.29

Hejsan var ett tag sen IGEN..
Var som sagt tänkt att jag skulle blogga när jag var ombord!
Men så klart glömde jag data laddaren hemma.
Underbara barnis Sandy mötte mig någon dag senare i Stockholm för att lämna den.
 
Blev i alla fall inget bloggande, kände mig mest psykiskt överkörd.
Att jobba gick bra men all ledig tid var inte speciellt bra. Insåg verkligen att jag inte var helt återställd än.
-Min hytt såg ut som ett bombnedslag orkade inte ta tag i det.
-Kosten ja där ska vi inte ens tala om..
-Träningen gick skit, var tänkt att jag skulle träna ett antal ggr. Men så fort det var minsta motgång så gav jag typ upp.
//sista dagen insåg jag att jag inte var helt hundra bra och det speglade sig på andra sätt, förutom jobbet
 
 
 
Jag kom hem förra söndagen 21/8 från båten och skulle i äntligen klivit ombord på torsdagen 25/8.
Men var hos tandläkaren på Tisdagen för att ta bort min visdomstand. Har haft så sjukt ont sen dess och har fortfarande ont.. Vet inte om jag heller har haft feber dom senaste dagarna..
Men blev som sagt hemma från båten men kliver ombord nu på onsdagen till fredagen, 1resa får jag allt stå ut!
 
Var i alla fall hos tandläkaren idag igen hade tydligen fått infektion i "såret" så han la bedövning sen skrapade och la antibiotika i såret. Han sa att det var bra att jag kom in för det var "lokalt" (bara där tanden togs bort) så det inte han spridda sig. (dom sydde igen när jag tog bort tanden på tisdagen så har stygn just nu i munnen)
Fick en tid på Fredagen efter jag kommit hem från båten så ska tbx då, man kan tydligen behöva göra detta upp till 3gg med antibiotika så får se på fredag hur det ser ut.
Plus att jag har en till tid hos tandläkaren nästa vecka för att ta bort mina stygn då.
 
______
Därför det varit helt dött här senaste månaden typ!
Men har fixat till alla Italien bilder så nu kommer alla inlägg upp plus har börjat fixat till bilderna från Gotland.
 
Har försökt i alla fall hålla mig lite sysselsatt här hemma nu, så gott jag orkat.
Köpte soffa härom dagen, KÄR! Är lite till som behövs fixa i lägenheten med det sista får vi fixa till nästa månad.
/Juste haha, kanske ska förklara att Jimi och jag bor typ ihop. Har fortfarande mitt rum kvar hos mamma med saker men är här vi spenderar all våran tid ihop.
Vi har inget nät för tillfället ska försöka fixa till det imorgon, blir ganska krångligt att blogga när jag måste använda mig av vårat mobilnätet hela tiden.
 
 
Nej nu ska jag spendera tid med min fina pojkvän innan vi ska börja sova.   -PUSS. S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback