2014 summering

Hur har ditt 2014 varit?
- Det har väl både varit bra och dåligt. 
 
Blev du kär i år?
- Nej, men har fått upp ögonen för folk men inte kär no no!!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts med mina familj (fast har blivit bättre på det) samt mina vänner, har jobbar typ varje helg.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Levt i det förfluta, forget the past and live in the present.
 
Vem har du umgåts med mest?
- Mina kollegor.
 
Bästa minnet från 2014?
- Alla kvällar hos mormor & morfar, kryssningen var faktiskt bra att stå där vid bussen och vänta så kom han upp till mig (var riktigt längesen som jag kände mig så speciell) men där tog det slut och ja så kan det gå ibland.
 
Är det något du sakna 2014 som du vill ha år 2015?
- Romantik, nej men kanske mer dejtande skulle vara kul. Fast har jessie haha så skit i det. Låt året bli som det blir!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ingen aning, skulle gissa på samma.
 
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
- Inget av dom direkt, har jobbat på en pubb så har väl fått stått för dom "vilda partykvällarna" men utan av att vara en del av dom.
 
Vem/Vilka saknade du?
- Saknar att inte kunna stöta på J eller ens kunna säga hej.
 
Största misstaget?
- Att jag drack i kungsör när jag hälsade på pappa, Lek & Linda.
 
Hur många hade du sex med?
- Ett ental.
 
Tror du att år 2015 kommer blir bättre?
- Håller tummarna på det.
 
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
- När jag vann på v75, fick lotter i julklapp av chefen så vann på det sjukt glad.
 
Hur många kysste du?
- 5? som jag kommer på.
 
Har du några löften inför år 2015?
- Kör inte längre löften har mål istället.
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
- Nej.
 
Hur skulle du beskriva din stil 2014?
- Samma som förra året allt svart! Svarta jeans, svart topp, svarta tennisskor.
 
Var reste du nånstans?
- Ingenstans.
 
Vad ser du mest framemot med år 2015?
- Allt jag vill göra i sommar, vill hitta på massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback