födelsehelgen, 15-17 mars

-Vimmel bild från Villa etuna. PS, är inte så där kort står böjd eftersom jag blir jätte lång med klackskor (jämfört med dessa 2 tjejer haha) plus jag är också längre än dom utan klackskor.
 
15 mars, fredag: fika med Hanna.g på stan. Solade. Förkrökade hos mig med Hanna.l, Elina, Jennan, Tova, Mia, Sabina och Hanna.e. Blev alkohol och massa skratt. Krogen med Hanna.l, Elina, Jennan och Tova. Dansade massa och hade det trevligt!
16 mars, lördag: åkte till Stockholm med mamma. Bodde på bästa hotellet. Åt middag på stan med moster Irja, Mats och Victor plus mamma så klart. Gick runt på stan. Slappade på hotell rummet. Drack champagne. FYLLDE 21år..
17 mars, söndag: åt underbar frukostbuffé. Fixade oss. Gick runt på stan fick med mig en vårjacka, kärlek. Åkte hem. Karro kom över med kex och ost. Myskväll.
 
 
 
VET ATT JAG ÄR SEG PÅ ATT SKRIVA MEN SKA FÖRSÖKA BLI BÄTTRE NU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback