2012.05.17



Sitter och redigerar lite bilder från Rekarnesskol bal.
Var där och tittade på min underbara Hanna.g och dom andra tjejerna, alla var jätte fina! ♥
Fick ihop över 700 bilder helt sjukt.. Vissa människor var jätte trevliga, fick gå framför dom eftersom jag är så kort haha. Så jag kunde ta kort lättare ;).


Igår senare på kvällen blev jag hämtad av Daniel. Vi åkte till gamla rix videon för att hyra film och köpa godis. Tog en 3D film som skulle vara blod i!! Asså seriös det var den sämsta filmen jag har sett skrattade igenom filmen för den var så sjukt dålig.. Vi kollade en till film tusen gånger bättre kan jag lova!! Fick skjuts hem efter filmen. Somnade direkt i sängen.

- puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback