2012.01.24


(Bild från förra torsdagen innan jag åkte hem till mysigast, håret håll sig inte lockigt speciellt länge haha)

Pratade med han igår i ca 3timmar, helt sjukt! & idag över 2timmar! Fattar inte riktigt vad vi får sagt under dom där timmarna. Först pratar vi som vanligt om dagen sen vad vi ska göra efter det börjar jag bli trött för finns typ inget mer att säga så jag börjar prata om massa sjuka saker tillslut ligger jag och skrattar för det mesta. Haha!
Nej men snart får jag träffa han igen, torsdag ♥. Sen på söndag åker han hem igen..


Fick veta idag hur mycket lön jag får in i morgon!, awesome (y). Satt och räknade ut allt som måste betala med lönenen först = räkningar + annat, men lika bra att få bort så mycket som möjligt! Börjar fan känna mig vuxen nu, haha.

Nej nu ska jag sova ska till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i 2dagar eftersom jag varit sjuk.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback