Sliten...

Har varit en hel del festande i helgen för min del..


Fredags drog jag, Hauta och Karro till Sandy för att fira henne. Först var vi några tjejer och började förkröka, kom några till efter en stund. Fick "några" riv märken på händerna/armen men men sånt händer.. Drog till Sammu sen med Jessica, Karro, Lollo och Hauta var fest där. Vi tog taxi en bit haha fyfan ja var typ utsläng ut taxin.., men de är klart jag ställer upp för tjejerna ;)! Bastade sen med massa folk, skönt! Resten av tjejerna drog så jag blev kvar med dom andra. 

Lördags vaknade upp mådde piss.. Blev hämtad av morbror. La mig och sov en stund sen började jag fixa mig eftersom vi skulle fira Michaela. Fick skjuss dit av snälla morbror. Vi satt och körde drick spel hela tiden och mycket skratt var de också. Efter några timmar drog vi alla tjejer vidare till en fest. Blev massa drickande, kameran var framme ett antal gånger och massa dans. Vid ett nått tog vi bussen in mot stan.. Bussresan haha ja den var kul. Drog till Erika en stund men drog sen istället till Polly där dom drack. Kom lite folk och var helt okej där men somnade sen iallafall men vaknade ett antal gånger av att katten hoppade upp på mina ben och rev mig sen sprang den iväg.

Idag har jag bara segat hemma och haft värsta bakisen!


-TACK SANDY OCH MICHAELA FÖR EN KUL HELG, GRATTIS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback