2011.08.28


 



Firade som sagt Karro.j igår. Fick skjuts hem till Karro.j av en kille. Vi blev bjuden på mat hemma hos henne, drack en del, pratades massa och spelade spel. Var riktigt kul TACK KARRO.J för en trevlig kväll!!
Fick skjuts in till stan eftersom vi skulle ut på Lotus, var sjukt mycket folk ute. Träffade massa trevligt folk. Efter krogen gick jag, Sandy och Jessie på efterfest i nyfors. Ja vad ska jag säga om det haha?, vi var vakna typ hela natten/morgonen och drack lite.

I morse tog vi bussen hem till mig och vi slappade bara i mammas underbara säng! Har varit på burger king idag och ätit, illa.. Men det är ju så underbart gott!!

Ska börja sova nu är skola imorgon och har skolfoto som jag precis fick reda på för ca 1timme. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback