Min sång den vet att den ska tystna när jag hittat fram till dig

Helgen;

I fredags slutade jag jobbet och det betyder sommarlov.
Senare var jag med Jessie vi drog till Fredrik och satt där med han och Alex.
Efter ett tag fick vi för oss att dra till Slagsta till massa folk och på vägen till busshållplatsen såg jag J.
Så han och några andra följde med till Slagsta men Fredrik och Alex drog.
I slagsta hände det inte mycket :/, vi tog nästa buss som gick. 
Vi drog hem till Sandy och var där ett litet tag.
J och jag drog efter ett tag hem till mig och sov. <3


I lördags drog J till sin mamma så jag segade tills Jessie och Hauta kom till mig.
Vi drog till Sandy och efter ett tag drog Jessie och Hauta hem så var kvar hos Sandy med Fabbe.
Sen lite damp...
J, lill Danne och Andre kom förbi Sandy och hämtade mig.
Vi drog och träffade Kalle.
J och jag drog hem eftersom vi var trötta, var inte så kul när vi gick hem. (men de löste sig <3)

I dag har det inte hänt mycket Karro kom över på dan.
J åkte hem..
Drog till Mc donalds med Karro och Jessie, haha satt där och tog cp kort på varandra. (har alltid kul med er tjejer <33)
Efter Mc donalds drog Jessie och jag hem till mig och Karro till sig.
Jessie, mamma och jag har kollat på en film som gick på tv (Till våra barns försvar) så bra film!

HAHA fy fan alltid jag!, pinsamt värre jag skulle smsa en person och så klart skickar jag det till fel person.


Nej nu måste jag börja sova så jag orkar upp i morgon, ska till Stockholm med morfar.
Vi ska hämta moster Eija. :)


JAG ÄR KÄR I DIG!

God natt alla :)

Kommentarer
Postat av: karro

<33333333333333

2009-07-13 @ 02:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback