2017.05.23

 
Jaha nu sitter jag här igen och skriver!
Är ledig hela veckan så är ganska najs, lite segt också om jag ska vara ärlig haha!

Vad har jag gjort för roligt idag då?
Varit på gymmet med Jimi och tränat.Körde bänkpress gick riktigt bra, 20kgx13st.
Känner att jag äntligen börjar få lite synlig muskler plus att jag orkar mera.
Efter gymmet åkte vi till Heidi och umgicks lite.
Har inte gjort så mycket mera idag. Slappat, lagat mat och kollat på tv.
Har umgåtts med Jimi hela dagen tills nu eftersom han nyss åkte till jobbet. 


___
Ska sätta mig med Kaffe nu och ta tag i lite saker!
x Måste läsa igenom informationspapper.
x Kolla upp och skriva ner hur jag jobbade förra månaden.
x Skriva för och nackdelar inför "framtiden".
x Börja planera allt jag måste fixa.
 
 
-S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback