17.02.23

 
Andra dagen jag är hemma från jobbet idag, suger!
Var i alla fall hos naprapaten i morse så hoppas ryggen blir bra nu, plus all smärta försvinner som den orsakar.
Det som är riktigt irriterande är att jag har också åkt på någon förkylning från ingenstans, näsan rinner till och från massa. Min kropp verkar inte tycka det räcker med smärtan jag har i ryggen/bröstet/nacken/huvet..
 
 
Min träning dom senaste 2 veckorna har inte varit bra alls, pgr av smärtan jag har haft i ryggen (någon muskel).
Har varit jätte feg med styrketräning ifall jag ska få ondare av det, försökte köra konditon men motivationen har inte varit på topp.
Blir nya tag med träningen nästa vecka, tror inte kroppen klarar av för mycket ansträngning just nu.
 
 
-s
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Gott med nocco!

2017-02-24 @ 18:02:51
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback