9dagar kvar

 
9 dagar kvar sen äntligen hem!, ledighet ja tack!
 
Har jobbat klart i buffén dom här 2 omgångerna, ska jobba resten av dagarna i konferensen. 
Var ju tänkt att jag skulle kliva ombord den 8/8 igen, men så blev det inte haha!
Klev ju av 31/7 måndagen efter 11dagars jobb! Gjorde en deal då med rekryteraren att jag skulle få 1 dag hemma sen komma ombord 2/8 onsdagen och jobba till den 15/8 tisdag, 13 dagars jobb..
 
 
 
 
Var och tränade på rasten, så skönt!
Ska hålla igång med träningen här ombord nu, mår bättre när jag tränar här så man får någon slags rutin utöver jobbet.
 
 
 
Har haft vatten skada i min hytt.. Var blött på heltäckningsmattan i 2 dagar fattade inget.
Pratade med dom i informationen så dom kollade på felet, ett hål i ena röret från duschen.
Fick sova borta i en annan hytt så dom kunde fixa felet.
Får i alla fall sova i samma hytt hela omgången, skönt att slippa byta hytt flera gånger!
Fönster hytt sitter aldrig fel haha.
 
 
En kollega spådde mig igår! Får nog ta det med en nypa salt.
Brukar annars vara en person som verkligen tar åt mig massa ang ödet och horoskop mm.
Får mest ångest av det i slutet. Nu tar jag en dag i taget och tänker inte överanalysera saker.
Är jätte fascinerad av horoskop, övernaturliga saker och ödet.
 
 
// måste jobba nu hörs imorgon, S.
 
 
 
 
________________________________________________________________ 
///REDIGERAT!! Förra inlägget var ju ett skämt haha! Stress inlägg deluxe..
Har lite krångliga arbetstider när jag jobbar i konferensen.
Är ganska död på rasten.. Sen innan jag börjar eller slutar för dagen så har jag ingen täckning knappt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback