2016.11.14

 
(Bild från i Lördags när Jimi och jag var på gymmet.)
 
 
Ska strax börja städa upp lite i lägenheten innan jag ska gå till gymmet.
 
-
Idag hade jag en intervju, hoppas verkligen jag får tjänsten men man vet aldrig!
 
Har jobbat idag också från 15.30-19.15. Fick en piss start på jobbpasset "som vanligt", haha det är inte första gången det går skit för mig. Det värsta är att det inte ens är mitt fel!
Mitt jobbkort vill inte alltid funka, så detta blev tredje gången jag har ringt ang det.
Håller tummarna nu att jag inte har något problem framöver! Blir bara irriterad när jag kommer till jobbet och är peppad för jobb, nej men då ska det så klart inte funka och öppningen blev helt virrig ist.
 
 
/puss, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback