160713



Ligger just nu i hytten ska börja sova är så sjukt trött..
Börjar jobba 05.30 frukosten.

Var nyss och bastade efter det la jag mig i solariet. Tänkte att mina eksem kanske mår bättre av det. Får se hur jag ser ut när jag vaknar.
Men det var jätte skönt. Tänker börja basta oftare när jag är ombord!
Somnade till i solariet en stund så måste börja sova nu haha.

_
Har inte gjort så mycket idag eller det är ju inte sant! Haha. 
Jag hann iallafall med yogan. Vi var ute på däck när solen låg på. Helt underbart!
Sen jobbade jag "kvällen" fick sluta tidigare så gick till taxfree och handlade lite saker jag ska ta med hem!


Skriver troligtvis imorgon kväll efter jobbet!
Ska gå av imorgon efter frukosten ska fixa hörlurar sen träna tänkte jag. 
Blir nog basta efter träningen när jag är ombord igen. Så kommer inte hinna skriva på dagen blir för tajt, men efter jobbet som sagt!


/puss på värmen. S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback