okej nu är det skärpning

Ja jag vet har varit helt off.. Har faktis bara sovit om dagarna, ångest! Asså jag har varit helt död den här veckan och förra, pinsamt fast sant. Men nu ska jag ta tag i mitt liv måste börja få rutin och ta tag i livet.
Sitter just nu och söker massa jobb i olika städer.
 

Har haft kontakt med vården den här veckan och förra angånge mitt blodvärde. Fick reda på idag att allt såg bra ut nu! HAPPY.
 

Fredag/lördag natt mötte jag T och pratade massa.. Jo jag måste fan vara trög! Men nu är det här sista satsningen och vi får se hur det blir. I lördags blev det utgång med Hanna.e och Matias plus hans kompisar. Blev en bra utgång med lagom alkohol, trevligt sällskap och dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback