fyfan vad jag mår illa på mig själv just nu



Kollade nyss vikten har gått upp 3 HELA KILON!!, skit..
- Nu ska jag ta tag i det här!, dom där kilona ska vara bort den 16 aug (åker till göteborg då).
Bilden ovanför visar vad jag ska leva på fram till den 16, tänker dricka massa vatten också!

Körde nyss 40min zumba på wii = ca 331 kalorier.

 

 

22.20 UPPDATERING/
Varit ute för ett tag sen och sprang 1,25km x2 = 179 kalorier.
Fast jag tog 1,25km spåret så visar det inte de på RunKeeper appen.. Den visar att jag sprungit 2,18km sammalagt. Aja men bättre än inget!! Plus att jag inte ens stannade nån gång på spåret, stolt! Var ju ett tag sen jag sprang sist, men ska komma igång med det nu igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback