lever livet

Har haft en riktigt bra helg och i morgon börjar skolan!

Fredags var jag med Karro. Vi förkrökade hos mig sen kom Sarita och Tasse förbi mig och hämtade upp oss. Åkte hem till Sarita drack mera där och hade de trevligt. Drog sen till royal var trevligt fast jag inte minns exakt allt!, minns i allafall de viktigaste! Karro och jag tog bussen till Emil efter jag pratat klart med några. Kom till Emil var massa folk där, hade de trevligt och så. Sov kvar där sen eftersom vi fick damp på bussen!..

Lördags slappade jag bara och idag med! Men har varit vaken sen åtta idag så har vänt tilbaks dygnet nu, har somnat tre dagarna i rad efter sex innan.

Ska börja sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback