påsklovet

16 april: tog tåget till västerås. handlade lite. träffade en del av släkten. var på söta alice dop. träffade helt underbara människor. startade ett huslarm. tog tåget hem. åkte hem och fixade mig. hem till karro för att förkröka med tjejerna. gick till harrys för att fira jackie men drog vidare till nybron. träffade massa folk. följde med hem till fredrik. somnade när vi kollade film.

17 april: fredrik och jag tog bussen till årby. åkte till mc donalds senare på kvällen med jessie och karro.

18 april: tunapark med jessie. satte oss i rothoffs och åt subway. hem till jonsson. satt ute och spelade kort med tjejerna. kvälls bio med karro, mys!

19 april: klippte mig. var på arbetsförmedlingen med karro och jessie. gick och tränade. hem. jessie kom över. vi blev hämtad av 4 killar. drog med dom till skogstorp på fest. var lite dött i början men sen blev det roligare efter ett tag. jessie och jag drog vidare med dom flesta bort till ica ekängen ett hotell som ligger där. drack mera och pratade massa.

20 april: vaknade på hotellet. hoppade ut genom fönstret, haha. åkte hem till mig. karro kom över vi slappade i mammas säng med film. åkte hem till irkku med mamma. åt gott och hade en trevlig kväll med dom. hem och slappade framför datan.

21 april: var hos mig innan krogen med karro och jessie. drack lite. drog till harrys för att kolla på jay, han sög! gick på "efterfest". drog ut för att träffa en person. hem och sov.

22 april: tunapark med jessie. köpte subway. hem till mig för att sätta oss på balkongen och äta maten. tjejkväll hos hauta med kort spel och godsaker.

23 april: hem till mormor för påsk middag. till bussen för att träffa tjejerna som hade kidnappat jonsson. vi gick runt med henne på stan sen lämnade vi henne på make up store. alla drog hem till sig för att fixa sig till kvällen. gick och sola. hem. hem till jonsson för att fira henne. vidare till harrys efter tolv klockan. dansades en heldel och träffade massa folk. hem till hauta för efterfest. dracks en heldel. kollade på film men somnade i ens knä.

24 april: vaknade upp i fåtöljen där jag låg och sov på en kille, haha! fick skjus hem av jessies mamma. slappade resten av dagen framför teven.

25 april: åkte ner på stan med karro för att äta. efter cyklade vi sveaplan för att träffa erica. tog en glass. cyklade till royal. träffade jonna och mia. cyklade till sylvia satte oss där med folk. cyklade tbx till royal men var fullt. åkte hem med karro. lämnade cyklarna och bytte om. blev hämtad av björn, erica och samme. handlade på ica maxi. hem till björn för att grilla. spelade spel. lyssnade på musik. tittade på tv. hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback