5 månader

klart som fan jag är arg, 5månader var det i lördags och så klart ser jag dig sen på natten.
jag gick nog mer fram för att se din reaktion än att hälsa på dig.
men så klart var du som du alltid är, låtsas som allt är bra och börjar krama mig och tala om vem jag är för dina vänner.
FATTAR DU NOLL ELLER?

önskar verkligen att jag skulle kunna säga att jag bryr mig om dig, men jag gör inte det.
drömde om dig här om natten var verkligen jobbigt.
drömde att du såg allt jag hade skrivit och hur jag känner.

dina ord har sårat mig så mycket, jag tror inte du förstår att jag aldrig kommer kunna glömma det du har sagt.
- du kan inte sätta några krav på mig, du lever ditt liv och jag mitt.

det spelar ingen roll om du får reda på hur jag känner. för du bryr dig inte.
när du är full är den enda gången du kan prata med mig och visar att du bryr dig, det funkar inte så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback