090807

Gick aldrig på Johannas begravning idag, orkar verkligen inte sitta där i kyrkan igen och se hela hennes familj ledsna och alla klasskompisar.

När vi var i skolan dagen efter olyckan gud vad jobbigt det var att se alla ledsna och sen när hennes mamma och dom kom. Klarade inte ens att vara där inne med dom, se hennes mamma gråta och började prata om hur fin hon var.

När det var minnestund i kyrkan det var då som jag verkligen började fatta att du inte finns kvar här längre. När prästen sa välkommna till Johannas minnestund det var dom orden som fick mig att förstå att du verkligen är borta.

Jag kommer aldrig riktigt tro att du är borta. För när jag tänker på dig ser jag när du skrattar och när du, jag, lina och belinda satt i gräset och åt tårta från en och samma tallrik, sen när vi alla började kladda tårta på varandra haha vad alla kollade på oss. Den dagen kommer alltid att ha en viktig plats i mitt hjärta. 10års jubileum 15 maj 2009

Johanna Karlsson vila i frid

Kommentarer
Postat av: sandy

vila i frid johanna!



finns bina<3

2009-08-07 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback